woensdag 27 maart 2013

Verjaardagskaartje......

En nog een verjaardagskaartje gemaakt....
Op mijn enigste vrije dag deze week maar ff vlug 2 verjaardagskaartjes gemaakt. Want de jarigen mogen niet vergeten worden, ook al heb ik het druk...
Afgelopen maandag is onze nieuwe bloemenwinkel open gegaan. Het is erg druk. Ook omdat het bijna pasen is, mensen willen de lente binnen halen.En erg leuke reacties van klanten. Hoop maar dat het zo druk blijft.Ik vind echt dat ik een leuke baan heb. Mijn baan is ook mij hobby.Maar ik wil natuurlijk ook nog wel wat tijd over houden om te freubelen....

3 opmerkingen:

  1. wat een lieffie
    en dat op je enige vrije dag
    eindelijk je gekochtte spulletjes op kunnen ruimen en er mee aan de slag kunnen gaan
    de jarige zal er blij mee zijn

    tot straks op de high tea
    heb er zin in
    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje weer Ayten, hij is prachtig. Wat leuk een nieuwe bloemenwinkel, helemaal super, heel veel succes met de verkoop daar.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen